Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/zalyje/domains/zaidimupasaulyje.lt/public_html/wp-includes/pomo/plural-forms.php on line 210
Pokemon GO neteko daugiau kaip 15 milijonų vartotojų — ŽAIDIMŲ PASAULYJE
Pokemon GO wallpaperMobiliųjų žaidimų naujienos Naujienos Pokemon Pokemon GO 

Pokemon GO neteko daugiau kaip 15 milijonų vartotojų

Įvertinti

Rodos, Pokemon GO  karštligė pradėjo sklaidytis, lyginant su praėjusiu mėnesiu žaidimas neteko virš 15 milijonų gerbėjų, remiantis pateikta įmonės „Axiom Capital Management” schema, kurią paviešino „Bloomberg” tinklalapis. Grafikas tęsiasi tik iki rugpjūčio 18 dienos, tad aktyvių žaidėjų skaičius gali būti daug mažesnis nei šaltinio duomenimis.

Kitoje diagramoje pateiktoje kompanijos „Apptopia”, matoma, kad naudojimasis Pokemon GO tolygiai mažėja ir jau viršija 50 procentų ribą. Nuo pačios sėkmingiausios pradžios programėlės kūrėjams, žaidimas tampa mažiau ieškomas ir „Google” paieškos sistemoje. „Axiom Capital” vyriausiasis analitikas Viktoras Entonis (angl. Victor Anthony) sako, jog tokie investuotajai kompanijose kaip „Facebook”, „Twitter” ar „Snapchat” buvo susirūpinę dėl mažėjančio „Pokemon Go” populiarumo, kai tuo tarpu likusi dalis žmonių naudodavosi kitomis aplikacijomis. Su įvykusiu garsiojo žaidimo smukimu investuotojams teks nesedėti rankų sudėjus.

Pokemon GO active usage chart

Entonis mano, kad jei žaidimo populiarumas ir toliau smuks, tai tikrai sukels rimtų problemų ne tik aplinkiniams indėlininkams, bet ir patiems programėlės kūrėjams. Nors ir kai kurių žaidimų reitingai sparčiai smunka, tačiau reikia ir toliau dėti pastangas į virtualiosios realybės žaidimus. „Susidomėjimas virtualiąja realybe ir toliau išlieka svarbus,” pridėjo analitikas.

Prieš mėnesį buvo tikima, kad „Pokemon GO”  pasieks aukščiausią kalno viršūnę, deja neilgai teko laukti, kol žaidimas nuo užimtosios pirmosios vietos „Apple” parduotuvėje nusmuko iki 11 pozicijos. Jūsų nuostabai, aplikacija vis dar laikosi pirmoje vietoje „Top Grossing”  skiltyje, kuri informuoja, kurie žaidimai galėjo uždirbti daugiausiai per savo gyvavimo laikotarpį.

Žaidimo kūrimo kompanija „Niantic” sugebėjo sulaužyti nusistovėjusius rekordus ir tapo stebėtinai vertingesne bendrove nei „Sony”. Vis dėlto, į viešumą išėjo „Nintendo” atstovų pareiškimas, kuriame teigiama, kad įmonė nebuvo susijusi ir neturėjo reikalų prisidedant prie programėlės kūrimo.

Taip pat skaitykite

Komentuoti

%d bloggers like this: